Syukran ya Ustaz

Post ni ditujukan kepada ust. Isa b. Mohamad. Guru semasa di Sekolah Menengah Agama Jengka Pusat.. Walaupun dia tak pernah mengajar saya khat.. tetapi minat dengan seni khat semakin menebal setelah melihat tulisan tangan beliau. Beliau sangat mahir dengan ilmu nahu.. serba sedikit ilmu nahu yang saya ada berkaitan bahasa arab adalah atas jasa beliau yang mendidik dengan cara yang bersahaja dan sentiasa 'cool'.. tak pernah sekali saya lihat beliau marah sepanjang zaman persekolahan..

Jika ada majlis di sekolah, beliau akan menghiasi papan hitam dengan khat diwani yang sangat cantik... semoga beliau di panjangkan umur, diberi kesihatan.. dan ditempatkan dikalangan solihin dunia & akhirat..

3 ulasan:

Unknown berkata...

shukran2...insyaAllah... semalam ayah aku ada telepon, dia cakap ada buat komen kat blog ni... tapi aku bukak hr ni tak nampak pun... mungkin ada miss mana2 kot...

Tanpa Nama berkata...

us.isa: terima kasih diatas ingatan anda terhadap ustaz dan tahniah atas kemajuan anta dalam memperjuangkan seni khat.

ustaz isa berkata...

terima kasih diatas ingatan anda terhadap ustaz dan tahniah atas kemajuan anta dalam memperjuangkan seni khat.

Catat Ulasan