Cuti Sekolah






Cuti sekolah lagi beberapa hari nak habis, bila dah cuti mula rasa berat nak bekerja semula.. aku yakin ramai yang rasa macam tu... dalam cuti ni ingat nak banyak berlatih tulisan khat.. tapi tak sempat jugak sebab banyak kertas periksa yang nak ditanda... jemputan ke walimatul 'urs jugak banyak.. kemudian pegi cuti-cuti malaysia dengan keluarga kat kuantan...
Pada post kali ni aku attachkan bersama hasil karya aku kat dinding sekolah (bilik j-QAF) yang baru kami dapat tahun ni 2009. Sepatutnya bilik j-QAF dah ada masa aku mula2 masuk sekolah pada tahun 2005, tapi disebabkan sekolah aku terletak di kawasan bandar (mentakab) muridnya pun boleh tahan ramai, jadi tak cukup kelas untuk dijadikan bilik j-QAF. Setiap tahun kami guru2 jQAF buat usul kepada G.Besar supaya diwujudkan bilik jQAF.
Akhirnya pada tahun ini, termakbul jugaklah harapan kami..... tambahan pulak kami diamanahkan masuk bertanding bilik jQAF pada tahun ini(tak menang pun, maklumlah banyak yang perlu di buat... dan ditambahbaik)...
bilik jQAF ni terletak di antara surau sekolah dan bilik wuduk.. asalnya bukan bilik... tapi setelah ditebuk dinding di belakang dan diletakkan tingkap, kemudian dinaikkan dinding dan diletak pintu... jadilah bilik jQAF yang sekangkang cucu kera.. he..hee.. apapun alhamdulillaah kecik ke, besar ke tak jadi hal.. janji ada.. aku dengan kawan2 bersyukur banyak...

0 ulasan:

Catat Ulasan